Obľuba tzv. same-day delivery (doručenia už v deň objednania) medzi Slovákmi rastie. Kým len 23 % nakupujúcich z generácie X preferuje doručenie do 90 minút alebo v ten istý deň, medzi generáciou Z je to už 36 %.
Pritiahnuť nových zákazníkov, zvýšiť lojalitu tých existujúcich či zabezpečiť, aby ľudia neopúšťali svoj nákupný košík. Ako v týchto oblastiach excelovať?
Efektívnejšia doprava, menej rozvozových áut v mestách, menšie emisie. To prináša nový algoritmus pre predikciu objednávok, ktorý vyvíjame. Zistite o ňom viac.
Všetok tovar z internetu však prichádza domov offline. Mnohé európske mestá majú veľký problém so zvýšenou premávkou a hlukovým smogom.
Doručenie v časovom intervale zvyšuje spokojnosť zákazníkov, zefektívňuje prevádzku a optimalizuje logistiku
Obľuba online supermarketov narastá v globálnom meradle a s ním aj dopyt po logistických službách. Ako sa bude tento segment vyvíjať v nasledujúcich rokoch?
Vďaka zónovej logistike bude náš rozvoz efektívnejší, zákazník dostane svoju zásielku rýchlejšie a klient za doručenie zaplatí menej.
V rámci špeciálnej prílohy „Úspešné značky“ sa redakcia denníka Pravda venovala príbehu našej spoločnosti aj budúcim plánom.
Spojili sme se s najväčším slovenským predajcom elektrospotrebičov NAY, aby sme spoločne priniesli službu rýchleho doručenia veľkého elektra ešte v deň ich objednania.
Aké výzvy prináša nový prístup k doručovaniu do praxe prezrádza v rozhovore pre TREND generálny riaditeľ DODO CZ&SK Ivo Velíšek.
DODO je v súčasnosti jedným z najväčších hráčov v donáške potravín v Európe. Aby sme zabezpečili 100 % kvalitu prepravovaných potravín, dodržiavame vyššie hygienické normy, ako vyžaduje zákon.
Pre nášho klienta Nespresso doručujeme kávu rýchlo a ekologicky. Použité kapsule vraciame na recykláciu.
Chcete začať podnikať a láka vás franchising? Prinášame vám niekoľko zaujímavých faktov o tomto koncepte, ktoré by vám nemali uniknúť.
Ohľaduplnosť voči životnému prostrediu je pre DODO dôležitá. Ivo Velíšek vysvetľuje, prečo je v logistike poslednej míle, okrem alternatívnych pohohov, dôležitá predovšetkým kvalitná práca s dátami.
V minulom roku sme pôsobili na siedmich európskych trhoch naprieč trinástimi segmentmi. Zároveň sme zaznamenali rekordný obrat vo výške 1,3 miliardy korún.
V spoločnosti DODO neustále hľadáme spôsoby, ako skrátiť dodacie lehoty a znížiť vplyv logistiky na životné prostredie. V spolupráci so sieťou drogérií Rossmann preto testujeme doručovanie dronmi, ktoré v budúcnosti zabezpečí nielen rýchlejšie a presnejšie doručovanie, ale aj menej emisií a prázdnejšie cesty.